You are currently viewing RISE OF KRONOS – kochen ihr Todessüppchen im ‘Boiled Alive‘ Video

RISE OF KRONOS – kochen ihr Todessüppchen im ‘Boiled Alive‘ Video

  • Beitrags-Autor:
  • Beitrags-Kategorie:

Die Hamburger Death Metaller launchen heute ihre zweite Video-Single vom “Council Of Prediction” Album, das am 14. Januar 2022 veröffentlicht wird. Die angepeilten mythologisch und philosophisch beeinflussten Lyrics beschränken sich hier auf die Beschreibung einer tödlichen Folter, die auch schon von den alten Griechen angewendet worden sein soll… passt dann ja zum Death Metal.

Videostream:

 

Lyrics:

Now fear eternal sorrow

Now fear what lies beneath

Now realise my burden

Now that it’s hard to breath

Keeping secrets hidden in mind

While being kept inside

A monstrous mechanism

Your vision should be mine

 

IGNIS

TORMENTUM

MORTIS

BOILED ALIVE

 

IGNIS

TORMENTUM

MORTIS

 

Erase hedonism

You won’t be forgiven

 

Screams soon turn silent

Deadly cattle with brazen skin

Numb thoughts are striving

Another battle you cannot win

Blacked out consumed by darkness

All senses start to cease

Pictures of the past melting in the shadows

Present flames begin to feast